TAG: Kitap bağımlısı

Merhaba arkadaşlar, hem eğlenceli hem de birbirimizi daha iyi tanıyıp paylaşımlarda bulunmak üzere TAG olayını paylaşmak istedim.Zincirleme bir tag oluşturarak keyif alacağımızı umuyorum. Lütfen soruları cevapladıktan istediğiniz arkadaşlarınızı etiketleyerek onlara da haber veriniz.edebiyatingrihucreler.blogspot.com

Yıllar geçse dahi en sevdiğin olacak kitap hangisi?


Bir kaç kere başlamana rağmen bir türlü okumak istemediğini yegane kitap?


Kitap ayracını bulamadın diyelim, kitabın arasına hemen ne koyarsın?


Unutamadığın/favori kitap karakterin?


Kendini en çok benzettiğin kitap karakteri?


Kitap okurken müzik dinleyip tv izleyebilir misin?


Aynı  zamanda birden fazla kitap okuyabiliyor musun? Okuyorsan bu kaç tane adet olabilir?


Bir kitabı okuyacaksan kitaplığın da bulunmasını istersin yoksa ödünç aldığın bir kitabı okumakta keyif verir mi?


Kitap yazıyor musun veya herhangi bir taslağa sahip misin?


Başkalarına kitap ödünç verir misin? O kitabın geri gelmeyeceğinden korkar mısın?


Benim mimlediğim kişiler:

sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr
birkitapseveringunlugu
renkli kitap
kayipduslerbulvari
jackinsiyahkargalari
nedensizveben
okumakeylemdir
rafinasigmayanlar

Yorumlar

Öcelikle böyle bir mim de yer almak çok güzel.Bu benim ilk mimim olacak.Gelelim cevaplara. :)
1)Uçurtma Avcısı hayatımda okuduğum en güzel kitaptı.Hiç unutmak istemediğim bir kitap olacak kendisi.
2)Irvan Yalom-Güneşe Bakmak Ölümle Yüzleşmek kitabı.Anlamakta güçlük çektiğim bir kitaptı.
3)Okumak istediğim kitapların listesinden oluşan uzun,ince kağıdımı koyarım ayraç bulamadığımda kitabımın arasına. :)
4)Sanırım Morgan Rice'ın Dönüşüm serisindeki Calep.Çok merak ediyorum nasıl bir tip. :)
5)Bir Genç Kızın Gizli Defteri'ndeki Sera.
6)Maalesef yapamam ama yapmak isterdim.
7)Okuyamıyorum nedense kitapları karıştıracağımdan korkuyorum.
8)Ödünç aldığım kitapları daha çok seviyorum nedense.
9)Birkaç kere böyle bir girişimde bulundum fakat dördüncü sayfadan sonrası gelmedi. :)
10)Evet, tabiki korkarım.Başıma böyle bir şey gelmişti ve kitap kuzenimindi.Hala kitabım o kızda.
Çok güzel sorular sormuşsin.Ben cevaplarken çok eğlendim. :)
CheDolceSogno dedi ki…
Harika cevaplar! Teşekkürler=)

Popüler Yayınlar