TAG: favori ürünler

Merhaba arkadaşlar sanatın saklı sırları beni bir etiketinde mimlemiş. İş başa düştü=) Haydi başlayalım.

1*Akmadığını düşündüğün en sevdiğin siyah göz kalemi ?

Flormar kalıcı göz kalemi
2*Krem allık için tavsiye istesem önerin ne olurdu ?
Bende merak ediyorum. Daha önce hiç kullanmadım =)
3*Sana en yakıştığını düşündüğün ruj ve en sevdiğin renge sahip olan ruj hangisi?
Açıkçası pembe tonları tercig ediyorum. Fakat kate moss'un rujları daha favorim şu günlerde...
4*Göz çevresi için nemlendirici olarak tekrar tekrar tercih edebileceğin ürün ?
Kullanmıyorum maalesef.
5*Makyajını temizlemek için düşündüğün sağlıklı/iyi sonuç aldığın en pratik yöntem ?
Yüz temizleme jeli+ gül suyu kimi zamanda bebak acı badem sütü mendilleri.
6*En sevdiğin parfüm veya parfüm markası ?
Laurin blue up 
7*Kapatıcılığının çok iyi olduğunu düşündüğün veya beğendiğin göz altı kapatıcısı ?
Göz altı kapatıcısı kullanmıyorum
8*İyi sonuç aldığın veya en sevdiğin saç bakım ürünü ?
Şu an sadece pantene'in saç onarım serumunu kullanıyorum fakat alacağım ürünler arasında urban care serum, milk shake ve loreal elseve var.
9*Göz makyajını temizlemeyi tercih ettiğin ürün ?
Açıkçası gözlerim hassas olduğu için ilk önce dalinle yıkıyorum ardından göz doktorumun bana verdiği bir çeşit göz şampuanıyla makyajımı temizliyorum(ismini unuttum maalesef)
10*Kimi Pahalı fiyatlı rujlara taş çıkartacağını düşündüğün uygun fiyatlı ruj ?
maybelline new york'un superstay ruju ve rimmel london kate moss serisi
11*Sadece 1 makyaj ürünü kullanman gerekseydi o ürün ne olurdu ?
Allık
12*Alınacaklar/Dilek listende olan ilk sıradaki ürün ?
Allık ve saç ürünleri
13*En çok tercih ettiğin oje rengi ?
koyu pembe
14*Çok yoğun bakım yaptığını düşündüğünüz el kremi ?
Avon care tüp şeklindeki el kremi sanırım.Hala kullanıyorum. 

Yorumlar

Yura Kaori dedi ki…
Çok güzel bir yazı olmuş, cevapları not ettimm. Ellerinize sağlık katıldığınız için çok teşekkür ederim :*

Popüler Yayınlar